در حال بارگذاری ...

آغاز سفر «موسیو ابراهیم» در شهرهای استان بوشهر

اجراى عموم نمایش «موسیو ابراهیم» نیز به نویسندگى، طراحى و کارگردانى علیرضاکوشک جلالى در شهرهاى استان بوشهر از بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه انجام خواهد گرفت.

به گزارش تئاتر بوشهر، همکاری و تولید این نمایش توسط علیرضا کوشک جلالی، کارگردان مطرح تئاتر ایران و آلمان با دعوت رسمی مرکز هنرهای نمایشی ایران جهت کار با هنرمندان تئاتر دیّر صورت در سال گذشته صورت گرفت. کوشک جلالی دارای سوابق و افتخارات زیادی در تئاتر ایران و آلمان بوده و بر آموزش در تئاتر شهرستان ها تاکید ویژه دارد. هنرمندان تئاتر دیّر معتقدند که حضور او در دیّر و تدریس نکات آموزشی که در مدت حضورش در این شهرستان به هنرمندان انجام داده است، تاثیر بسیار خوبی بر تئاتر این شهرستان داشته است.

داستان موسیو ابراهیم بر اساس یک قصه لطیف و زیبا نوشته شده که در اصل قصه و یا به عبارتی افسانه ای در رابطه با دوستی بین یک جوان بدشانس و یک مرد پیر است که در حاشیه نیز به دوستی یهودیت و اسلام می پردازد به شیوه ای ملودراماتیک دنیای یک جوان منزوی و تنها، «مومو» به تصویر کشیده می شود. ناگهان در دنیای تیره و افسرده «مومو» جرقه ای نورانی به چشم می خورد که علتش عشق او به موسیو ابراهیم و شناخت عمیق این پیرمرد به زندگی است. دوستی موسیو ابراهیم برای «مومو» مامنی گرم و پر از مهر فراهم می کند که در پناه آن رنج نادیده گرفته شدن از سوی پدری منزوی و عبوس و فقدان مادر را تاب می آورد و... . بر این اساس، برنامه اجراى عموم این نمایش در شهرهاى استان بوشهر به شرح ذیل اعلام شده است:

چهارشنبه٢٦ مهرماه؛ شهر خورموج ساعت ١٧ و١٩

پنجشنبه ٢٧ مهرماه؛ شهر اهرم ساعت١٧ و١٩

جمعه ٢٨ مهرماه؛ شهر گناوه ساعت ١٧ و ١٩

دوشنبه ١ آبانماه؛ شهر دیر ساعت ١٨:٣٠

سه شنبه ٢ آبانماه؛ شهر دیر ساعت١٨:٣٠

چهارشنبه٣ آبانماه؛ شهر بوشهر ساعت١٨:٣٠

پنجشنبه ٤ آبانماه؛ شهر بوشهر ساعت ١٨:٣٠

جمعه٥ آبانماه؛ شهربوشهر ساعت١٨:٣٠

 بازیگران این نمایش فضل‌الله عمرانى و پژمان برزگر هستند




نظرات کاربران