در حال بارگذاری ...

فراخوان جشنواره استانی تئاتر دشتستان اعلام شد

انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و با هماهنگی انجمن هنرهای نمایشی استان، دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان را برگزار می‌کند.

به گزارش تئاتر بوشهر، این جشنواره در راستای حفظ و انتقال میراث کهن نمایش‌های سنتی و آیینی استان بوشهر و همچنین حمایت از فعالیت‌های گروه‌ های جوان و آثار نمایشی با موضوع جشنواره، برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این ارتباط گفت: ایجاد شرایط و فضای مناسب به منظور تولید و ارائه نمایش های ایرانی، گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از هنر نمایش، بهره‌برداری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری شهرستان و ارتقای فعالیت های نمایشی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمد‌حسین زندویان اظهار داشت: دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان در بخش تئاتر صحنه‌ای با موضوع آزاد، نماز، حجاب و عفاف و کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

زندویان افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا تاریخ ١/١٠/٩٦ و زمان اعلام نتایج بازبینی آثار نیز ١٥/١٠/٩٦ است.

وی در ادامه گفت: دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان از ٢ تا ٥ بهمن ماه ٩٦ به میزبانی شهرستان دشتستان و در شهر برازجان برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان اضافه کرد: آثار متقاضی در دهمین جشنواره استانی آزاد دشتستان نباید در هیچ جشنواره‌ای شرکت کرده باشد.

زندویان در پایان یادآور شد: ارسال فرم درخواست شرکت در جشنواره به دبیرخانه و ارائه مجوز کتبی از نویسنده یا ناشر برای اجرای نمایش و نوآوری و خلاقیت در نوع نگاه به مضامین موردنظر و تلاش برای معاصرسازی مفاهیم از جمله شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره است.

یادآور می‌شود، تمام گروه‌های نمایشی استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان به نشانی‌: برازجان خیابان شهید عباسپور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان ارسال و یا با شماره تلفن و دورنگار ٠٩١٦٤٢٣٧٥٧١ – ٠٧٧٣٤٢٤٤٦٨٦ تماس بگیرند.




نظرات کاربران