در حال بارگذاری ...

برنامه اجرایی سومین جشنواره تئاتر فجر استانی بوشهر منتشر شد

سومین جشنواره تئاتر فجر استانی بوشهر از شانزده الی بیست و یکم دیماه جاری در مجموعه تئاتر شهر بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش تئاتر بوشهر، برنامه اجرایی سومین جشنواره تئاتر فجر استانی بوشهر امروز از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

براساس این گزارش، نمایش «رئیس» کار شیما جوادپور روز شنبه (16 دی) در مجموعه تئاتر شهر پلاتو استاد صغیری و مجلس نقالی نیز همان شب در بازار هفتگی حاج رئیس برگزار می‌شود.

نمایش «موسیو ابراهیم» کاری از علیرضا کوشک جلالی نیز یکشنبه (17 دی) در پلاتو استاد صغیری به روی صحنه می‌رود.

روز دوشنبه مجموعه تئاتر شهر میزبان هنرمندان گچسارانی خواهد بود با نمایش «سرگذشت چند غریق به استشهاد دار و درخت» کار مهرداد علی پور و علی شفیعی. مجلس خاطره بازی پیشکسوتان نمایش استان نیز همان شب در کافه حاج رئیس برگزار خواهد شد.

بر اساس جدول منتشرشده، نمایش «گل» کار یاسر خاسب از تهران و نمایش «بادبان و دریا را باد برده است» کار مصطفی محمدی و هوشنگ عزیزی از چهارمحال و بختیاری و نیز کارگاه آموزشی روایت‌شناسی درام روز سه شنبه (19 دی) در مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهند شد و دومین مجلس نقالی نیز همان شب در بازار هفتگی حاج رئیس اجرا می شود.

نمایش «نوای اسرار آمیز» نوشته امانوئل اشمیت و کارگردانی خانم ساقی عطایی اجرا و بخش دوم کارگاه آموزشی روایت‌شناسی درام روز چهارشنبه (20 دی) برگزار و سومین مجلس نقالی نیز همان شب در بازار هفتگی حاج رئیس اجرا می شود.

 

پنجشنبه و در آخرین روز جشنواره نیز نمایش «بوی خواب» نوشته محمد چرمشیر، کار سهراب سلیمی اجرا می شود. این اثر را یک گروه کاملا حرفه ای تولید کرده و بازیگرانی همچون اصغر همت، شهره سلطانی و قاسم زارع در آن بازی می‌کنند.

یادآور می‌شود، آئین پایانی این جشنواره ساعت 20:30 پنجشنبه (21 دی) در کافه حاج رئیس بوشهر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران