در حال بارگذاری ...

سومین جشنواره فجر استانی بوشهر با افتتاح یک تماشاخانه آغاز می‌شود

سومین جشنواره تئاتر فجر استانی بوشهر‌، شانزدهم دی‌ماه در بوشهر افتتاح می‌شود و پس از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری روز بیست و یکم دی‌ماه در دل معماری سنتی این بندر به پایان می‌رسد.

به گزارش تئاتر بوشهر، بر اساس گفته جهانشیر یاراحمدی-دبیر این جشنواره- نقطه آغاز برای این رویداد مهم‌، افتتاح تماشاخانه جدید مجموعه تئاتر شهر بوشهر است.

«همان طور که پیش از این نیز توضیح داده بودم، پس از مدت‌ها پیگیری‌های اداری و فنی، خردادماه امسال ساخت تماشاخانه جدیدی در مجموعه تئاتر شهر بوشهر را آغاز کردیم. مسیر ساخت این سالن خوشبختانه سریع طی شد و این سالن هم اکنون آماده بهره برداری است.»

یاراحمدی درباره این سالن می‌ گوید:«این سالن در طبقه دوم تئاتر شهر بوشهر واقع است.60 نفر ظرفیت دارد و مجهز به سیستم صدا و نور است و همه این امکانات در سال تعبیه شده است.»

 

وی در مورد جایگاه تماشاگران در این سالن هم گفت: «جایگاه تماشاگران در این سالن کاملا استاندارد است. هم در فاصله نشیمنگاه‌ها تا زمین و هم فاصله بین دو ردیف. و به همین سبب تماشاگران کاملا راحت می‌توانند بنشینند و تئاتر تماشا کنند.»

 

یاراحمدی در ادامه افزود: «این تماشاخانه صبح روز شانزدهم دی‌ماه با حضور مسئولان استانی و هنرمندان تئاتر افتتاح خواهد شد و رسما در اختیار گروه‌های تئاتر قرار خواهد گرفت.»




نظرات کاربران