در حال بارگذاری ...

برگزیدگان دهمین جشنواره تئاتر طنز تنگستان اعلام شد

با پایان یافتن اجرای آثار راه‌یافته به جشنواره، هیئت داوران متشکل از فرید میرشکار، حسین زارعی و یونس جعفری، روز پنجشنبه آرا خود را اعلام کردند تا پرونده دهمین دوره از جشنواره تئاتر طنز تنگستان نیز بسته شود.

به گزارش تئاتر بوشهر، برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر اعلام شد:

 

طراحی بروشور: محسن حیاتی طراح پوستر نمایش «جمع بیش از یک بیشعور ممنوع»

طراحی صحنه: محمود نیک نام طراح صحنه نمایش «جوجه اردک زشت»

گریم: شهربانو نیسنی، چهره‌پرداز نمایش «ماجراهای جنگل آمازون»

موسیقی: محمود بهروزی برای موسیقی نمایش «من پسر شما را خوردم»

طراحی لباس: فاطمه کاظمی نژاد طراح لباس «مصیبت‌های خانواده صمصامی»

بازیگری زن: در این بخش فرشته جمالی برای بازی در نمایش «مصیبت‌های خانواده صمصامی» موفق به کسب رتبه سوم شد و رتبه دوم به طور مشترک به فاطمه چمی برای بازی در نمایش «مو کی هسم» و فاطمه گل چمن برای بازی در نمایش «مصیبت‌های خانواده صمصامی» رسید. فهیمه عشایری نیز برای بازی در نمایش «جوجه اردک زشت» رتبع اول این بخش را کسب کرد.

بازیگری مرد: هیئت داوران در این بخش رتبه سوم را به طور مشترک به علی سنامیری برای بازی در نمایش «من پسر شما را خوردم» و ابوالفضل حیدری برای بازی در نمایش «ماجراهای جنگل آمازون» اهدا کرد. رتبه دوم بازیگری مرد به صادق کشت ورز برای بازی در نمایش «جوجه اردک زشت» و رتبه اول نیز به عبد بناری برای بازی در نمایش «من پسر شما را خوردم» رسید.

نمایشنامه نویسی: رتبه سوم این بخش را بسام کریمی نویسنده نمایش «تجمع بیش از یک نفر ممنوع» از آن خود کرد. رتبه دوم به عقیل جماعتی نویسنده نمایش «من پسر شما را خوردم» و رتبه اول نیز به رضا مختارزاده نویسنده متن نمایش «مصیبت‌های خانواده صمصامی رسید.

کارگردانی: هیئت داوران در بخش کارگردانی رتبه سوم را به بهروز ملاح کارگردان نمایش «جوجه اردک زشت»، رتبه دوم را به رضا باقری کارگردان نمایش «مصیبت‌های خانواده صمصامی» و رتبه اول را به عقیل جماعتی کارگردان نمایش «من پسر شما را خوردم» اهدا کرد.




نظرات کاربران