در حال بارگذاری ...

اجرای عموم «مرده ریگ» با استقبال ویژه مسئولان استانی به پایان رسید

«مرده ریگ» به نویسندگی تهمینه محمدی و کارگردانی قاسم تنگسیرنژاد که شاهد استقبال بی‌نظیر مسئولان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم بود، اجرای عموم خود را به پایان رساند.

 به گزارش تئاتر بوشهر، در میان مخاطبان همیشگی و وفادار تئاتر، چهره‌های دیگری نیز بودند که حمایت خود از هنر تئاتر را با استقبال از اجرای این نمایش نشان دادند.

ازجمله این چهره‌ها می‌توان به فرماندار دشتستان، شهرداران، اعضای شورای شهر برازجان، مدیران دستگاه‌های مختلف استانی، چهره‌های شاخص ورزشی و... اشاره کرد:

ارسلان زارع فرماندار دشتستان، مهندس محمد‌حسن محمدی شهردار برازجان، ‌ حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد رزمجو مشاور استاندار، سید حسن لواسانی مدیر آموزش و پرورش دشتستان، دکتر محمد رهنما معاون اداره کل دامپزشکی استان، ‌سروش گرمسیری شهردار دالکی، ‌محمدرضا کوهکن معاون شهرداری برازجان، مهدی مشایخی بخشدار ارم،‌ محمد آقایان حسینی مشاور فرماندار دشتستان، عبدالصاحب اقدسی عکاس و رییس هیات کونگ فو دشتستان، عبدالخالق عبداللهی روزنامه‌نگار، یوسف اطمینان داور دشتستانی و ژاله بحرینی مطلق کارگردان تئاتر، میثم زاهدی‌فرد داور بین‌المللی فوتبال کشور، رضا کلانتری کارگردان و سرپرست گروه نمایشی گلبانگ، نوید متین عضو شورای شهر برازجان، علی صفدری معاون شهرداری برازجان معصومه خدادادی شاعر نامدار دشتستانی، سید نورالدین هاشمی رییس سازمان تامین اجتماعی شعبه دشتستان، محمد رحیمی‌‌نیا و محمدرضا فیاض‌فر و...

کارگردان این نمایش در گفتگو با تئاتر بوشهر گفت: نمایش «مرده ریگ» اثری است رئالیسم که به موضوع فقر و قدرت آن می پردازد. این اثر در بستر خود به موضوعی می پردازد که شاید بارها راجع به آن گفته شده اما در اینجا از دریچه ای تازه به این مسئله خواهیم نگریست.

یادآور می‌شود، «مرده ریگ» پیش از این در دهمین جشنواره استانی تئاتر دشتستان نیز به روی صحنه رفت و به عنوان اثر برگزیده توانست 7 جایزه را از آن خود کند. «مرده ریگ» جوایز اول تا سوم بازیگری زن، جایزه دوم بازیگری مرد، جایزه بهترین موسیقی، جایزه بهترین طراحی صحنه و جایزه دوم کارگردانی را از آن خود کرده بود.

این نمایش به مدت هفت روز از 21 بهمن‌ماه در پلاتو استاد عباس‌زاده برازجان اجرا شد..




نظرات کاربران