در حال بارگذاری ...
با شعار «هرشب با یک مسئول تئاتر ببینیم»؛

«خانم» در برازجان به صحنه رفت

نمایش «خانم» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی رحیم کاویانی در پلاتو استاد عباس‌زاده برازجان به مدت هفت شب با شعار «هرشب با یک مسئول تئاتر ببینیم» اجرا می‌شود.

به گزارش تئاتر بوشهر، این نمایش با نقش‌آفرینی ندا حیدری که شخصیت «خانم» را بازی می‌کند، اجرا می‌شود.

از کارگردان «خانم» درباره شعار این نمایش پرسیدیم. رحیم کاویانی در این ارتباط گفت: این شعار را با چند هدف انتخاب کردیم که ترغیب مسئولین به تماشای تئاتر یکی از این اهداف بود. این مساله باعث می‌شود که آن ها مشکلات این حوزه را از نزدیک ببینند و حمایت‌های خود را متوجه این هنر فاخر کنند. از طرف دیگر آمدن مسئولین برای تماشای تئاتر باعث رسانه‌ای شدن این رویداد خواهد شد.

رحیم کاویانی در ادامه به فروش گیشه نیز اشاره کرده و افزود: مسئولانی که برای تماشای تئاتر می‌آیند، با خرید بلیط‌های نمایش برای کارکنان زیرمجموعه خود، خانواده‌ها را با تئاتر بیشتر آشنا می‌کنند و فرهنگ تئاتردیدن میان عموم مردم جا می‌افتد.

کاویانی درباره داستان نمایش «خانم» می‌گوید: این نمایش راوی قصۀ شخصیتی به نام «خانم» است که رازی عاشقانه در سینه دارد و از طرفی برای گذران زندگی رحم خود را اجاره می‌دهد. در نهمین اقدام خود برای این‌کار، راز عاشقانه‌اش به‌نوعی دوباره تازه می‌شود و...

 یادآور می‌شود، اجرای این نمایش 35 دقیقه‌ای که از سی‌ام بهمن‌ماه به روی صحنه رفته است تا ششم اسفندماه در پلاتو استاد عباس‌زاده برازجان واقع در مجتمع فرهنگی-هنری شهید شاهینی ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران