در حال بارگذاری ...

آغاز بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در بوشهر

بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی(بخش مناطق) به میزبانی دانشگاه خلیج فارس از امروز در بوشهر شروع به کار می کند.

به گزارش تئاتر بوشهر، بخش مناطق بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، سوم اردیبهشت ماه در بوشهر آغاز به کار می کند.این جشنواره به میزبانی دانشگاه خلیج فارس و با همراهی اداره ارشاد، حوزه هنری، انجمن هنرهای نمایشی استان، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، در مجموعه تئاتر شهر بوشهر برگزار می شود.

در این جشنواره  ده نمایش از  دانشگاه های تبریز، تنکابن، دامغان، جم، دیر، شیراز، شهرکرد، قوچان و ارومیه روی صحنه خواهند رفت.

این آثار از سوم اردیبهشت ماه، طبق برنامه اجرایی جشنواره در مجموعه تئاتر شهر، در سالن استاد صغیری، استاد امیری و تماشاخانه زنده یاد حمید لطفی روی صحنه می روند.

در حاشیه این جشنواره کارگاه های آموزشی با حضور هنرمندان شناخته شده تئاتر کشور برگزار خواهد شد؛ محمودرضا رحیمی، محمد عاقبتی،اصغر همت،و سینا ییلاق بیگی کارگاه هایی را با موضوعات مختلف برگزار خواهند کرد.

کلاس های آموزشی در تالار ابن سینا دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود.

براساس این گزارش، اختتامیه این جشنواره، روز هفتم اردیبهشت ماه با حضور هنرمندان برجسته تئاتر کشور در سالن آمفی تئاتر دانشکده نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

بزرگداشت دو پیشکسوت تئاتر استان در آیین اختتامیه جشنواره از برنامه های دبیرخانه جشنواره است.




نظرات کاربران