در حال بارگذاری ...
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبرداد:

مجموعه نمایشنامه «هفت لیوا» منتشر می شود

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از انتشار مجموعه نمایشنامه «هفت لیوا» نوشته زنده یاد رمضان امیری خبر داد.

به گزارش تئاتر بوشهر، «هفت لیوا»، عنوان نمایشنامه ای از زنده یاد رمضان امیری است که چندین بار در سال های مختلف توسط وی بهروی صحنه رفت و در جشنواره تئاتر استانی نیز حضور داشته و به عنوان اثر برگزیده در سال 71 به جشنواره تئاتر منطقه ای رفته است.
جهانشیر یاراحمدی در این ارتباط به تئاتر بوشهر گفت: این اثر در واقع مجموعه ای از پنج نمایشنامه از زنده یاد امیری بوده که یکی از آن ها نمایشنامه «هفت لیوا» است و در واقع عنوان کتاب نیز خواهد بود.
یاراحمدی در ادامه افزود: مراحل انتخاب آثار پایان یافته و هم اکنون مراحل فنی آغاز شده که امیدوارم تا دو ماه آینده مراحل فنی نیز به پایان برسد و بعد وارد مرحله چاپ بشویم.
وی در مورد ناشر و زمان دقیق انتشار گفت: قطعا یکی از ناشرین بومی زحمت انتشار این اثر را خواهند کشید.امیدوارم مراحل پیش رو با مشکلات کمتری طی شود تا طبق تقویم پیش بینی شده ، این اثر را زمستان امسال رونمایی کنیم.
رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در پایان گفت: زنده یاد امیری برای تئاتر استان زحمات زیادی کشید.پنج دهه مستمرا به تئاتر پرداخت و در دو دهه آخر حیاتش نیز در عرصه مدیریت به تئاتر و تئاتری ها کمک می کرد. تا جایی که ایست قلبی اش نیز در سالن تئاتر رخ داد. وی از همراهی خانواده امیری،به ویژه پیگیری های مستمر خانم پریسا امیری فرزند ارشد ایشان تشکر کرد و گفت امیدوارم این تلاش ها سبب شود ،نام و نشان این هنرمند پر تلاش همواره در تاریخ فرهنگ و هنر این سرزمین سبز بماند.

 




نظرات کاربران