در حال بارگذاری ...
با مشارکت چهار استان؛

بوشهر میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج فارس شد

دبیر جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر از میزبانی هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج فارس در بوشهر و انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر بوشهر، اداره کل بهزیستی استان بوشهر با همکاری انجمن تئاتر معلولین بوشهر در راستای فعالیت های خود در زمینه ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به معلولین و تالش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه بر آن است تا با توجه به نقش مؤثر و ارزشمند هنر نمایش در ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا در جهت توانمندساز ی افراد معلول و گسترش‌دهنده همکاری های مشترک خالق، هفتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج فارس را با مشارکت سازمان بهزیستی استان‌های هرمزگان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در دی‌ماه سال جاری برگزار نماید.

 

فرهاد فیاض بخش همچنین گفت: برگزاری موفق چهاردهمین جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر که موجب رضایتمندی هنرمندان و مجموعه بهزیستی استان بوشهر و کشور شد، زمینه میزبانی استان را در هفتمین جشنواره تئاتر معلولین خلیج فارس فراهم کرد.

فیاض بخش با اشاره به این که این جشنواره با حضور گروه‌های برتر تئاتر معلولین استان‌های بوشهر، هرمزگان، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد دی‌ماه سال جاری به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود، بیان کرد: امروز همزمان با اعلام میزبانی منطقه‌ای استان در مهمترین رویداد هنری معلولین کشور، ستاد اجرایی جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین خلیج فارس در بوشهر کار خود را به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

وی افزود: آغاز به کار ستاد اجرایی از اول روز اعلام میزبانی با هدف استفاده بهینه از زمان و سرمایه‌های هنری استان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره صورت گرفته است.

یادآور می‌شود، این جشنواره شانزدهم تا نوزدهم دی ماه 97 در بوشهر برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران