در حال بارگذاری ...
به زبان انگلیسی در برازجان؛

«جک و لوبیای سحرآمیز» به روی صحنه رفت

نمایش «جک و لوبیای سحرآمیز» به نویسندگی و کارگردانی امینه فخری که به زبان انگلیسی اجرا می شد، به مدت دو روز از یازده الی سیزده مرداد ماه در برازجان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر بوشهر، کارگردان این نمایش در گفتگو با ما گفت: جک و لوبیای سحرآمیز با کمی تغییر نوشته و اجرا شده است. چارچوب داستان، همان روایت قدیمی از این قصه است که همه ما شنیدیم. اما در این نمایش، گاوی را که جک برای فروش به بازار می برد، در واقع پدر خود اوست و مرغ تخم طلا نیز عجوزه ایست که گاو جک را به ازای چند دانه لوبیا از او می خرد و اتفاقاتی که در ادامه در این نمایش تماشاچیان شاهد بودند.

امینه فخری در ادامه بیان کرد: به دلیل اینکه هم دانش آموخته زیان انگلیسى هستم و هم تئاتر کار می‌کنم (بازیگری) تلفیق این دو باهم موجب انگیزه براى ساخت این نمایش شد.

فخری گفت: تولید تئاتر به زبان انگلیسى مى تواند یک کارگاه آموزشى براى زبان آموزان باشد که علاوه درک تئورى زبان بتوانند حالات روحى و عاطفى خود را تقویت کنند.

وی در پایان تاکید کرد: زبان بسیار فَرّار بوده ونیازمند تکرار زیاد میباشد و تئاتر داراى موقعیت هاى دراماتیک زیادى است که هر موقعیت می تواند باعث ثبت تصویر و کلام در ذهن بیننده شود.

یادآور می شود، کیانا زنده باد، منا مصباحى، مهسا عبداللهى، محمد احمدى سربست، محمد امین خواجه و ابراهیم منصورى نژاد در این نمایش نقش ‌آفرینی کردند و اجراى دکور این نمایش را نیز محمد عسکرپور به عهده داشت.




نظرات کاربران