در حال بارگذاری ...

نشست شورای نظارت بر تئاتر استان بوشهر برگزار شد

نشست شورای نظارت بر تئاتر استان بوشهر با حضور محمد لطفی، احمد دهباشی جهانشیر یاراحمدی، فرید میرشکار و اردشیر محمودی فر که اعضای این شورا هستند در سالن کنفرانس اداره کل ارشاد برگزار شد.

به گزارش تئاتر بوشهر، در این نشست ابتدا، پیرامون اوضاع و احوال تئاتر استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و سپس دبیر نشست، موضوعات جلسه را مطرح کرد. شورا پس از گپ وگفت پیرامون مباحث مطرح شده، چند موضوع را تصویب کرد.

 

اردشیر محمودی فر-کارشناس تئاتر اداره کل وعضو این شورا-درباره مصوبات این جلسه گفت: به منظور تبادل نظر و ایجاد هماهنگی بیش از پیش شورا با تولیدات تئاتری استان و نیز با خود، تصمیم گرفته شد تا پایان سال 1397، هر ماه یک جلسه برگزار شود. تاریخ برگزاری این جلسات نیز مشخص شد: بیست و پنجم هر ماه که تا اسفندماه 97 ادامه خواهد داشت.

 

به گفته محمودی فر، شورا همچنین مصوب کرد که به منظور تسریع در صدور مجوز اجرای عموم، کلیه جشنواره ها و رویدادهای تئاتری استان با هماهنگی شورای نظارت برگزار شود. بدین منظور یک نفر از اعضای شورا الزاما، در ترکیب بازبینی جشنواره و یا ناظر مرحله بازبینی، قرار گیرد.

 

وی در ادامه افزود: شورا کارشناس تئاتر را موظف کرد تا مطالبات چند سال گذشته شورا را از طریق مدیر کل و معاون اداری مالی ارشاد پیگیری نماید.

 

اردشیر محمودی فر همچنین گفت: نکته مهمی که در این نشست، روی آن بحث و تبادل نظر قرار گرفت، تشکیل شورای نظارت در شهرستان ها بود که هنوز هم موافقین و مخالفینی دارد. در این جلسه نیز کارشناسان شورا در این باره سخن گفتند و سرانجام این مطلب به نتیجه نرسید و قرار شد تصمیم نهایی را در یک جلسه مشترک با مدیر کل ارشاد به بحث گذاشته شود.

 

یادآور می شود، این نشست روز دوشنبه 22 مردادماه برگزار و  ساعت 12، به پایان رسید. جلسه بعدی این شورا، 25 شهریورماه برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران