در حال بارگذاری ...

«عروسی خون» مهمان دیری‌ها می‌شود

«عروسی خون» کاری از گروه تئاترآفرینگان بندر دیّر و راه‌یافته به سی‌امین جشنواره تئاتر استانی بوشهر است و به مدت دو شب در دیر اجرا می شود.

به گزارش تئاتر بوشهر، این نمایش براساس «عروسی خون» نوشته فدریکو گارسیا لورکا بوده و طراح، دراماتورژ و کارگردان آن فضل‌الله عمرانی و مجری طرح عبدالحمید شعرانی است.

 در این نمایش زیبادریاسفر، سام موسایی، ندابداغی، پژمان برزگر، محمدعمرانی، روح‌الله فرهنگ دوست، زهراعمرانی، فاطمه پولادخای، حسین عالیزاده، نسترن محسنی و سلمان حسین پور نقش‌آفرینی می‌کنند.

کارگردان «عروسی خون» در گفتگو با تئاتر بوشهر گفت: داستان نمایش درباره فرار یک عروس در روز عروسی‌اش با معشوقه اییست که سال‌ها در انتظارش بوده و پیامدهای فاجعه آمیزی در پی دارد.

فضل‌الله عمرانی در ادامه افزود: این نمایش با بهره‌گیری از نمایشنامه «عروسی خون» نوشته لورکاست که در ساختار اجرایی بر مبنای آداب و رسوم جنوب، طراحی و قابلیت اجرا پیدا کرده است و سعی شده تا با فرهنگ و آیین‌های جنوبی همراه باشد.

یادآور می‌شود، این نمایش ۲۲ الی ۲۳ آبان‌ماه جاری ساعت 19 در تماشاخانه آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نفت دیّر و با ممنوعیت تماشای گروه سنی زیر 14 سال مهمان شهروندان و هنردوستان دیری خواهد بود.




نظرات کاربران