در حال بارگذاری ...
ساخت سالن تئاتر در دل آب های خلیج فارس

با حضور استاندار پلاتو جزیره خارگ افتتاح شد

صبح امروز جزیره خارگ، دُر درخشان خلیج فارس، میزبان استاندار و نماینده بوشهر در مجلس بود، تا سالن نمایش جزیره را افتتاح کنند.

به گزارش تئاتر بوشهر، در این مراسم که علاوه بر استاندار و نماینده مجلس، هنرمندان تئاتر خارگ، امام جمعه خارگ، بخشدار، شهردار و جمعی از مسئولین جزیره حضور داشتند، به اصرار استاندار مبنی بر اینکه مکان های هنری را خود هنرمندان باید افتتاح کنند،  الهام چنانی، بازیگر خوب تئاتر ، این سالن را افتتاح کرد تا این سالن هم به سالن های تئاتری استان اضافه گردد.
در این مراسم یار احمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در این باره گفت:
 به اهالی تئاتر جزیره خارگ که در این سالهای رفته نشان دادند لیاقت داشتن سالن های درخور و شایسته ای برای تولید آثارشان را دارند تبریک می‌گویم.
وی همچنین بیان کرد: از همه مدیران و مسئولین که امروز این سالن را افتتاح کردند سپاسگزارم، تشکر ویژه می‌کنم از آقای اسدی زاده به خاطر پیگیری های مستمر برای ساخت این سالن و نیز همه مسئولین جزیره که هر کدام به نوعی در این پروژه مشارکت کردند.
یاراحمدی افزود: این پلاتو، ظرفیت ۸۰ نفره ای دارد ، که البته از نظر فنی ، سیستم صدا و نور نقص دارد که امیدوارم بزودی کامل شود تا گروه ها بتوانند بخوبی از آن استفاده کنند. به هر حال مبارک تئاتر باشد این سالن و تئاتری های خوب جزیره خارگ.

وی در پایان اشاره کرد:تئاتر خارگ در دو دهه گذشته ضمن حضور مستمر در جشنواره های استانی، در رویدادهای ملی و بین المللی نیز درخشیده اند.




نظرات کاربران