در حال بارگذاری ...

استقبال شورانگیز تماشاگران بوشهری از تئاتر شهر بوشهر،در اردیبهشت‌ماه

حضور مسوولان ارشد استانی در مجموعه تئاتر شهر بوشهر برای دیدن نمایش‌های در حال اجرا و استقبال کم نظیر بوشهری‌ها از جمله اتفاقات خوب اردیبهشت‌ تئاتر بوشهر بود

به گزارش تئاتر بوشهر، دهه آخر اردیبهشت‌ماه مجموعه تئاتر شهر بوشهر میزبان خیل عظیم تماشاگرانی بود که گاه کثرتشان باعث می‌شد برخی نمایش‌ها در طول یک‌روز، دو سانس اجرا شوند.

در پلاتو امیری مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «گربه و موش»، نوشته فرشید تربیت و به کارگردانی شیما جوادپور روی صحنه رفت و با استقبال شایسته تماشاگران روبرو شد. این استقبال در بعضی از روزها باعث شد گروه اجرایی دو سانس نمایش را اجرا کند و در پایان، اجراها به‌مدت سه روز دیگر نیز تمدید شد تا تماشاگران دیگری هم از این نمایش دیدن کنند.

از نقاط قابل‌توجه این نمایش، حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای پایانی این نمایش بود .

بر اساس این گزارش، همزمان در پلاتو استاد صغیری نمایش «آخرین بار کی دیدمت گندم» نوشته و کار احمد آرام، نویسنده و کارگردان پیشکسوت بوشهری به‌مدت یازده شب روی صحنه رفت و خیل عظیم تماشاگران را به این پلاتو کشاند. تقاضای تمدید اجرا از گروه اجرایی نیز به‌عمل آمد ولی به‌دلیل برنامه از پیش تعیین‌شده بازیگران این تمدید رخ نداد.

از ویژگی‌های مهم این استقبال، حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسوولین شهر بوشهر برای دیدن این نمایش بود که نتیجه‌اش وعده‌های خوبی بود که وی به جامعه تئاتر استان داد.

به هر ترتیب حضور مسوولین و مدیران ارشد استان در مجموعه تئاتر شهر بوشهر برای دیدن نمایش‌های روی صحنه در کنار خیل عظیم تماشاگران اتفاق خجسته و مبارک اردیبهشت تئاتر بوشهر بود که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.




نظرات کاربران