در حال بارگذاری ...

درخشش هنرمندان دشتستان در جشنواره تیرنگ مازندران

«نون پوشون» با محتوای بومی و آئینی، بیانگر یکی از فرهنگ‌های قدیمی و بومی استان بوشهر و شهرستان دشتستان است که دارای ساختاری منسجم و خوب بود و همین ساختار و هدایت صحیح کارگردان، عامل موفقیت بازیگران آن در جشنواره شد.

 
به گزارش تئاتر بوشهر، امینه فخری و رخساره شهنه راد بازیگران نمایش «نون پوشون» از دشتستان  به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم بازیگری زن سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ مازندران شدند.
 
تئاتر خیابانی «نون پوشون» کاری از گروه نمایش تااوکه، به کارگردانی مهدی عوض پور و نویسندگی حمید علیزاده به مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ در استان مازندران راه یافت که بانوان هنرمند این نمایش با درخشش در جشنواره، رتبه‌های دوم و سوم بازیگری زن را به دست آوردند.
 
به گفته رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، «نون پوشون» با محتوای بومی و آئینی، بیانگر یکی از فرهنگ‌های قدیمی و بومی استان بوشهر و شهرستان دشتستان است که دارای ساختاری منسجم و خوب بود و همین ساختار و هدایت صحیح کارگردان، عامل موفقیت بازیگران آن در جشنواره شد.
 
محمدحسین زندویان اظهار داشت: سیزدهمین جشنواره تئاتر تیرنگ از پنجم خردادماه به مدت سه روز به میزبانی استان مازندران و در سه بخش خیابانی، صحنه‌ای و پژوهشی برگزار شد.
 
وی افزود: ٢٢ اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند که ١٠ اثر در بخش خیابانی و ٨ اثر در بخش پژوهشی و ٤ اثر نیز در بخش صحنه‌ای به رقابت پرداختند که هنرمندان دشتستانی در بخش خیابانی این جشنواره خوش درخشیدند.




نظرات کاربران