در حال بارگذاری ...
از ابتدای سال‌ 95 اجرا شد؛

طرح «جمعه‌ها با تئاتر» در گناوه

نمایشنامه‌خوانی، کنفرانس‌های تئاتری، موسیقی، استنداپ کمدی و... از جمله برنامه‌های گروه‌های نمایشی در طرح «جمعه‌ها با تئاتر» است

به گزارش تئاتر بوشهر، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گناوه از ابتدای سال‌جاری طرحی را تحت عنوان «جمعه‌ها با تئاتر» پیشنهاد کرده و طی دو ماه گذشته به مرحله اجرا گذاشته است.

به گفته مسوول انجمن نمایش شهرستان گناوه، در این طرح هر کدام از 6 گروه نمایشی ثبت‌شده گناوه، مسوول برگزاری یکی از جلسات «جمعه‌ها با تئاتر» خواهند بود.

سیدنواب موسوی گفت: در اولین جلسه که با حضور جمعی از هنرمندان و سرپرست‌های گروه‌های ثبت‌شده گناوه برگزار شد، حاضران در جلسه، پیرامون چگونگی اجرای این طرح، سرفصل‌ها و رای‌گیری بین گروه‌های نمایشی برای برگزاری 6 هفته این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.

موسوی در ادامه عنوان داشت: در پایان قرار شد، هفته اول، گروه «آمین»، هفته دوم  گروه «سو»، هفته سوم گروه «نامیرا»، هفته چهارم گروه «ایلیا»، هفته پنجم گروه «رخ» و هفته ششم گروه «آزمایشگاه صحنه» مسوول برگزاری جمعه ها با تئاتر در این 6 هفته باشند.

وی افزود: انجمن نمایش گناوه در پایان شش هفته بهترین گروه نمایشی که برنامه‌ها و جلسه هفتگی خود را برگزار کرده معرفی کرده و در صورت کم‌کاری و عدم برگزاری جلسه هفتگی به آن  گروه، نشان «متو طلایی» را اهداء خواهیم کرد.

موسوی با بیان این‌که نمایشنامه‌خوانی، کنفرانس‌های تئاتری، موسیقی، استنداپ کمدی و... از جمله برنامه‌های گروه‌های نمایشی در طرح «جمعه‌ها با تئاتر» است، یادآور شد: گروه‌های نمایشی «آمین»، «سو» و «نامیرا» از جمله گروه‌های اجراکننده این طرح در سه‌ هفته گذشته بودند.

وی در پایان گفت: برگزاری این جلسه در جمعه گذشته به‌علت مصادف‌شدن با ایام سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به هفته آینده موکول شد.




نظرات کاربران