در حال بارگذاری ...
با حضور «آرش دادگر»،

برگزاری کارگاه‌های آموزشی بازیگری،کارگردانی  در بوشهر

انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی استان و در راستای سیاست‌های این انجمن مبنی بر آموزش و اجرای عموم، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تئاتر نموده است.

به گزارش تئاتر بوشهر، انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر  در دوره جدید فعالیت‌های خود در حوزه اجرا بر دو نکته آموزش و اجرای عموم تاکید دارد. در همین راستا و به پیشنهاد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر ‌به‌جهت همکاری مشترک با انجمن هنرهای نمایشی استان در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اقدام به برگزاری این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر نموده‌ است.

به‌همین منظور، برگزاری کارگاه بازیگری کارگردانی با حضور آرش دادگر در روزهای دهم و یازدهم تیرماه, نقطه آغاز این حرکت خواهد بود که به شکل مستمر در گرایش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

به‌گفته رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر، در فصل پائیز نیز با همکاری و مشارکت دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، کارگاه‌های آموزشی فجر را نیز در بوشهر برگزار خواهیم کرد.

جهانشیر یاراحمدی همچنین با اظهار امیدواری از حضور پررنگ هنرمندان تئاتر در این کارگاه‌ها که تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت، یادآور شد: با فراهم‌کردن شرایط اسکان در بوشهر برای هنرمندان تئاتر شهرستان‌ها آنها نیز می‌توانند پس از ثبت‌نام در این کارگاه‌ها شرکت نمایند.

 




نظرات کاربران