در حال بارگذاری ...
به‌مدت سه روز برگزار می‌شود؛

رقابت 1+6 نمایش در هفتمین جشنواره تئاتر دانشگاه خلیج فارس

هفت نمایش راه‌یافته به هفتمین جشنواره تئاتر دانشگاه خلیج فارس در محل مجموعه تئاتر شهر بوشهر در پلاتو استاد صغیری، استاد امیری و محوطه تئاتر شهر، اجرا می‌شوند.

به گزارش تئاتر بوشهر، این دوره از جشنواره تئاتر دانشگاه خلیج فارس از جمعه، بیستم اسفندماه آغاز و تا یکشنبه، بیست‌ودوم ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، نمایش‌های «یرما»، نوشته فدریکو لورکا و کارگردانی امید نجار و «زردینه» نوشته و کار علی فرازی از دانشگاه خلیج فارس، جمعه بیستم اسفندماه به روی صحنه خواهند رفت.

نمایش «اسپرسیون جیغ بنفش»، نوشته پیام لاریان به کارگردانی محمد خالدی از دانشکده مهندسی جم، نمایش «آسانسور»، نوشته هستی حسینی به کارگردانی مهرداد زهرایی از دانشکده کشاورزی دشتستان، شنبه بیست‌ویکم اسفندماه اجرا می‌شوند.

یکشنبه، بیست‌ودوم اسفندماه نیز مجموعه تئاتر شهر بوشهر، شاهد اجرای نمایشهای «صدا فریاد می‌زند از سردرد»، نوشته محمدحسین شکرگذار به کارگردانی نیلوفر باخدا، «آکواریم» نوشته و کار خداداد رضایی و نقالی «رستم و اشکبوس»، نوشته فاطمه حبیبی‌زاده و به کارگردانی فاطمه بهرسی از دانشگاه خلیج فارس خواهد بود.

مراسم پایانی هفتمین جشنواره تئاتر دانشگاه خلیج فارس با دبیری خداداد رضایی، ساعت 17 روز دوشنبه بیست‌وسوم اسفندماه در سالن نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس برگزار و هیات داوران متشکل از فرید میرشکار، شاهین بهرام‌نژاد و جواد متین آثار برگزیده این دوره از جشنواره را اعلام خواهند کرد.




نظرات کاربران