در حال بارگذاری ...

«ناشزه» 10 شب مهمان تئاتر بوشهر است

اجرای نمایش «ناشزه»، نوشته آذین خیّر به کارگردانی اسماعیل ملاح‌جوان که از روز گذشته در پلاتو استاد صغیری مجموعه تئاتر شهر بوشهر آغاز شده است تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش تئاتر بوشهر، آذین خیّر که نویسنده «ناشزه» و بازیگر نقش «رویا» در این نمایش است با بیان اینکه موضوع «ناشزه»، اجتماعی بوده و بر اساس یکی از مهمترین ناهنجاری‌های جامعه نوشته است، گفت: این نمایش اپیزودهای مختلفی دارد که هرکدام بخشی از زندگی زناشویی «رویا» را نشان می‌دهد.

خیّر در ادامه افزود: تمامی صحنه‌های نمایش مستند بوده و براساس زندگی زنانی است که به راه‌های مختلف با من در ارتباط بوده‌اند. اختلافاتی که در طول نمایش بین رویا و همسرش فرهاد به‌وجود می‌آید، زندگی آنها را با چالشی جدی مواجه می‌کند.

نویسنده نمایش «ناشزه» با عنوان اینکه مدت زمان این نمایش 120 دقیقه بوده و اجرای جشنواره‌ای ندارد، گفت: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم نمایش را در اصفهان، یاسوج، تهران و اهواز نیز اجرا کنیم.

رامتین بالف، عباس بارونی، آرزو خیّر، آذین خیّر، مجید فیلی، حدیث غلامی‌نژاد، نیلوفر خدامی، پردیس حمیدی در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل اجرای «ناشزه» عبارتند از: مدیر صحنه: آرمان مشرفی

آهنگساز: محمد بیشکی

طراح پوستر و بروشور: پوریا بهرام‌نژاد

نور: فرهاد فیاض‌بخش، وحید ملاح‌جوان




نظرات کاربران