در حال بارگذاری ...
با اعلام آرای هیئت داوران؛

سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس به‌کار خود پایان داد

آرا هیئت داوران سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس دیلم، متشکل از حبیب خدامی، قمر غلامیان و مریم ابراهیم‌زاده اعلام شد.

به گزارش تئاتر بوشهر، این جشنواره که به‌مدت 2روز از چهارشنبه گذشته در شهرستان دیلم آغاز شده بود، با برگزاری آئین پایانی و اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش آراء هیئت داوران به شرح زیر اعلام می‌شود:

بروشور

محمد‌مهدی کشوری؛ نمایش «‌خون و ماتیک» از کاکی

موسیقی

هیئت داوران ضمن تقدیر از حسین رزمجو، برگزیدگان این بخش را معرفی کرد؛ (مشترکا) محمد‌مهدی کشوری برای نمایش «خون و ماتیک» از کاکی و سعید سبزی و زهرا افیسی برای نمایش «سی خرداد» از بوشهر

صحنه‌خوان

هیئت داوران ضمن تقدیر از فاطمه سرداری در نمایش «آهو بر مدار آتش»، برگزیدگان این بخش را معرفی کرد؛ کاظم ارجمند‌نیا با نمایش «سی خرداد» از بوشهر

بازیگری نوجوان

مشترکا به ایلیا فارسی‌مدائن برای «سی خرداد» از بوشهر و هادی روشن‌روان برای نمایش «چند قدم تا قدمگاه» از دیلم

بازیگری زن

هیئت داوران جشنواره ضمن تقدیر از مریم نیک‌بخش برای نمایش «عروس ابلیس» از دیلم برگزیدگان این بخش را معرفی کرد؛

مقام سوم جشنواره مشترکا به مینا احمد‌حسینی برای نمایش «ستاره دریایی» از گناوه و هانیه فیاضی برای نمایش «عروس ابلیس» از دیلم تعلق گرفت.

مقام دوم جشنواره مشترکا به نیلوفر داوودی برای نمایش «دختران اورژانس» از گناوه و معصومه جوادی برای نمایش «خون و ماتیک» از کاکی تعلق گرفت.

مقام اول این جشنواره نیز از سوی هیئت داوران به  مهناز جهازی برای نقش‌خوانی در نمایش «ستاره دریایی» از گناوه تعلق گرفت.

بازیگری مرد

در این بخش هیئت داوران ضمن تقدیر از حسین محمودی برای نقش‌خوانی در نمایش «خون و ماتیک» از کاکی، مقام سوم بازیگری مرد را به امید زارع برای نمایش «سی خرداد» از بوشهر، مقام دوم را به رضا حمزه برای نمایش «آهو بر مدار آتش» از دیلم و مقام اول را به علی معرف برای نمایش «ستاره دریایی» از گناوه اهدا کرد.

نویسندگی

مقام سوم این بخش به مهدی بلوچ برای نمایش «عروس ابلیس» از دیلم مقام دوم به حسین زارعی برای نویسندگی نمایش «دختران اورژانس» از گناوه و مقام اول به محمد مظفری برای نویسندگی نمایش «ستاره دریایی» از گناوه تعلق گرفت.

کارگردانی

در این بخش نیز هیئت داوران جشنواره مقام سوم را به راضیه زارعی برای کارگردانی نمایش «دختران اورژانس)» از گناوه، مقام دوم را به صادق نیک‌پرست برای کارگردانی نمایش «ستاره دریایی» از گناوه و مقام اول را به کاظم ارجمند‌نیا برای کارگردانی نمایش «سی خرداد» از بوشهر اهدا کرد.

یادآور می‌شود، سومین جشنواره نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس استان بوشهر از سوم تا چهارم خردادماه به‌مدت 2روز در شهرستان دیلم برگزار شد.




نظرات کاربران