در حال بارگذاری ...
در بوشهر اجرا می‌شود؛

18 شب با درام موزیکال «فنس»

نمایش «فنس» به کارگردانی مجید میرزایی و کاری از گروه تجربی «مانا» از پنجم خردادماه جاری در پلاتو استاد صغیری مجموعه تئاتر شهر بوشهر در حال اجراست و تا بیست‌وسوم خردادماه در این پلاتو به روی صحنه خواهد بود.

به گزارش تئاتر بوشهر؛ «فنس» را مجید میرزایی طراحی و کارگردانی می‌کند. به‌گفته وی این نمایشی درام موزیکال بر پایه حرکت و فرم است و زندگی دختری را روایت می‌کند که ساز ویولن را عاشقانه دوست دارد و در رویای خودش، شب هنگام در خواب با تمام ذهنیتهایی که دارد، وارد جدال و کشمکش شده و با مشکلاتی روبرو می‌شود که در نهایت به اوج و نقطه بالای نواختن ساز ویولن توسط انرژی مثبت درونش می‌رسد و بالاخره این ساز را به بهترین شکل می‌نوازد.

میرزایی درباره طرح نمایش «فنس» نیز می‌گوید: طرح نمایش در ابتدا به این شکل نبود و فضای نمایش در یک استادیوم ورزشی اتفاق می‌افتاد که تماشاگران با احساسات درونی خود نمایش را مدیریت می‌کردند. ولی بعد‌ها طرح کاملا عوض شد و به نمایش فعل «فنس» تبدیل شد.

وی با بیان اینکه «فنس» امسال در جشنوار فجر استانی شرکت کرده و امیدواریم بعد از بازبینی کارنامه قبولی و ورود خود به جشنواره رو به‌دست آورد.

کارگردان «فنس»، اجرای این نمایش در شهرها و استانهای دیگر را منوط به حمایت مسئولان دانسته و می‌گوید: من و تیمم دوست داریم در شهرهای دیگر «فنس» را اجرا کنیم ولی این موضوع به حمایت مسئولان و امکاناتی که در اختیار این گروه باید قرار گیرد، بستگی دارد و اتفاقا می تواند مسیر خوبی را برای ارتباط هنرمندان و مردم مناطق مختلف با یکدیگر و آشنایی با فرهنگ و تئاتر استانهای دیگر باز کند.

یادآور می‌شود، عسل میرزایی، شیوا تاجمیری، زیبا جمالی، شیوا جمالی، مهسا نبات‌خور، فریما جعفرزاده، تبسم جبری‌نصاری، مسعود مومن‌زاده، مهران شیروانی و مهران امیری در «فنس» نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین علاقه‌مندان به این نمایش می‌توانند اخبار مربوط به این نمایش را از تمرین تا اجرا در کانال تلگرامی «فنس» (https://telegram.me/fance_theatrt) دنبال کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از:

گریم‌: شیوا جمالی

لباس‌: بنفشه مهرپرور

موسیقی دکور و نور‌: مجید میرزایی

 




نظرات کاربران