در حال بارگذاری ...
رئیس ارشاد گناوه در نخستین نشست شورای راهبردی تئاتر این شهرستان:

تماشاخانه «دریانورد» تجهیز می‌شود

شورای راهبردی تئاتر گناوه در نخستین نشست خود در محل مجتمع فرهنگی ضمن اعلام مصوبات به انجمن نمایش این شهرستان، در جریان تجهیز سالن تماشاخانه «دریانورد» و تعمیر تالار هنر گناوه از سوی اداره ارشاد قرار گرفتند.

به گزارش تئاتر بوشهر، در ابتدای این نشست که سه‌شنبه گذشته(بیستم تیرماه) برگزار شد، سید‌محمد موسوی، مسئول انجمن هنرهای نمایشی گناوه ضمن عرض خیر مقدم به اعضا، هدف از تشکیل شورای راهبردی تئاتر را تبیین سیاستهای کلی هنر نمایش با تکیه بر خرد جمعی و همچنین ترسیم چشم‌اندازی متناسب با زیر‌ساختهای موجود این هنر اعلام کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد دوماهه انجمن از تغییر در ساختار اداری انجمن به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌‌های خود برای تسهیل در فرآیند تولید نمایش نام برد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت تئاتر گناوه در طول سالیان گذشته حاصل استفاده صحیح از دانش اهل فن و همچنین همدلی و همگرایی جامعه تئاتری بود، اعلام کرد انجمن آماده است تا با بهره‌گیری از تخصص، دانش و تجارب اعضا شورای راهبردی زمینه مناسبی را برای رشد و تعالی هنر تئاتر فراهم نماید.

در ادامه این نشست اعضاء شورای راهبردی، ضمن استقبال از تشکیل این شورا، مسائل مختلف مربوط به تئاتر روز گناوه را بررسی کردند .

اعضاء شورا موفقیت هنر تئاتر گناوه را منوط به برگزاری منظم جلسات شورای راهبردی و تضمین اجرای مصوبات این شورا توسط انجمن هنرهای نمایشی دانستند و در اولین قدم چهار مورد مصوبه خود را جهت اجرا به انجمن هنرهای نمایشی اعلام کردند .

در پایان این نشست علیرضا سبحانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه با ارائه گزارشی از وضعیت تجهیزات و امکانات موجود تئاتر در مجموعه مدیریتی خویش اذعان داشت با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و جذب اعتبارات لازم تجهیز سالن تماشاخانه دریانورد و تعمیر و ترمیم تالار هنر و سالن پلاتو قدیم در دستور کار این اداره قرار دارد .




نظرات کاربران