در حال بارگذاری ...

نفرات برتر دومین جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی در بوشهر اعلام شد

 دومین جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی به همت آکادمی زبان آیندگان بوشهر و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شده بود، شب گذشته به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر بوشهر، هیئت داوران این جشنواره متشکل از عبدالمحمد موحد، جواد صداقت و الهام ابنی آرا خود را به شرح زیر اعلام کردند:

کارگردانی

مقام اول: سهیل عرب برای نمایش «سیرک بزرگ»

مقام دوم: ابوالفضل بختیاری آزاد برای نمایش «کلوپاترا»

مقام سوم: غزل بهزادی برای نمایش «تشییع جنازه ریچارد فیشر»

بازیگری زن

مقام اول: مینا حیدری برای نمایش «این زن تنهاست»

مقام دوم: غزل بهزادی برای نمایش «تشییع جنازه ریچارد فیشر»

مقام سوم: زهرا کشاورز برای نمایش «رومئو و ژولیت»

بازیگری مرد

مقام اول: سهیل عرب برای نمایش «سیرک بزرگ»

مقام دوم: حسین غلامی برای نمایش «در انتظار گودو»

مقام سوم: ابوالفضل بختیاری آزاد برای نمایش «کلوپاترا»

طراحی لباس

مینا حیدری برای نمایش «کلوپاترام

گریم

گلناز نیسنی

دبیر جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی بعد از اعلام نتایج جشنواره گفت: جشنواره تئاتر به زبان انگلیسی در مدت 2 روز متوالی در مجموعه تئاتر شهر بوشهر(پلاتو استاد امیری) برگزار گردید.

غلامرضا خضری در ادامه افزود: این جشنواره به همت گروه هنری «کلاغ ها» و با همکاری آکادمی زبان آیندگان بوشهر ESP و انجمن هنرهای نمایش استان بوشهر برگزار گردید که جا دارد از استاد جهانشیر یاراحمدی رئیس انجمن نمایش بوشهر و خانم خدیجه خضری دبیر فستیوال فرهنگی آموزشی و مدیر عامل آکادمی زبان آیندگان بوشهر ESP به پاس حمایت های بی دریغشان تشکر کنم.

خضری همچنین در مورد برگزاری سومین دوره این جشنواره در سال آینده یادآور شد: همه چیز بستگی به شرایط سال بعد دارد ولی مصمّم هستیم که این جشنواره در بوشهر و ایران فراموش نشود و در آخر تشکر می کنم از همه عزیزان که همراه ما بودند.

 بر اسا این گزارش، نمایش‌های «سیرک بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی سهیل عرب، «این زن تنهاست» به نویسندگی غلامرضا خضری و کارگردانی مینا حیدری، «رومئو و ژولیت»  به کارگردانی زهرا کشاورز و «تشیع جنازه ریچارد فیشر» به کارگردان غزل بهزادی، پنجشنبه شانزدهم آذرماه در پلاتو استاد صغیری و نمایش‌های «در انتظار گودو» به کارگردانی هامون حسینی، «گردآفرید» به کارگردانی درنا همتی، «کلوپاترا» به کارگردانی ا.بختیاری آزاد و «شنل قرمزی» به کارگردانی سهیل عرب، جمعه هفدهم آذرماه در پلاتو استاد امیری به روی صحنه رفتند. مراسم پایانی این جشنواره نیز روز جمعه (هفدهم آذرماه جاری) در پلاتو استاد امیری مجموعه تئاتر شهر بوشهر برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران