در حال بارگذاری ...

چهارمین تماشاخانه مجموعه تئاتر بوشهر در حال ساخت

پس از ساخت سومین تماشاخانه بوشهر که سال گذشته افتتاح شد، چهارمین تماشاخانه مجموعه تئاتر شهر بوشهر نیز هم اکنون در دست ساخت است.

به گزارش تئاتر بوشهر، رییس انجمن هنرهای نمایشی استان درباره پیشرفت کار می گوید: همانطور که مستحضرید پس از افتتاح سومین تماشاخانه مجموعه تئاتر شهر بوشهر که تحت عنوان «تماشاخانه زنده یاد حمید لطفی» نام گذاری شد؛ ساخت چهارمین سالن این مجموعه در دستور کار قرار گرفت و همزمان با سومین جشنواره فجر استانی ساخت این سالن آغاز شد. الان تقریبا پنجاه درصد کار انجام شده و در صورت تامین بودجه مورد نیاز خیلی زود در اختیار هنرمندان تئاتر قرار خواهد گرفت.

جهانشیر یاراحمدی در مورد مراحل باقی مانده این سالن که در طبقه دوم تئاتر شهر قرار دارد گفت: کانال کشی برق سالن و اگوستیک بدنه باقی مانده که متاسفانه به دلیل گرمای زیاد و شرایط خاص سالن، کار  فعلا متوقف است اما در تلاش هستیم که هر چه زودتر سالن را افتتاح کرده و در اختیار گروها قرار دهیم.

یاراحمدی در مورد سالن روباز مجتمع فرهنگی نیز گفت: با مساعدت استانداری بوشهر در تلاش هستیم که این سالن را با طراحی مناسبی به شکلی درآوریم که در تمام طول سال قابل استفاده باشد.

وی در این ارتباط اضافه کرد: یک گروه مهندسی تخصصی سالن های نمایش از تهران فضا را دیدند، نقشه ها طراحی شده و در جلسه مشترکی با معاونت عمرانی استانداری در اختیار ایشان قرار گرفت، با تایید نهایی استاندار، کار آغاز خواهد شد. در واقع منتظر نظر استاندار هستیم. امیدوارم زودتر اتفاق بیفتد و یک سالن درخور در اختیار هنرمندان تئاتر استان قرار گیرد.




نظرات کاربران