در حال بارگذاری ...

فراخوان جشنواره تئاتر مونولوگ استان بوشهر منتشر شد

دومین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ در نیمه دوم اسفندماه سال جاری در دیلم برگزار می شود.

به گزارش تئاتر بوشهر، موضوع جشنواره تئاتر استانی مونولوگ به صورت آزاد است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 20 دی ماه تقاضای خود را ثبت کنند.

مهلت ارسال آثار تا 5 بهمن ماه و زمان برگزاری جشنواره نیمه دوم اسفندماه جاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم در این ارتباط گفت: یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که جشنواره‌های تئاتر دارند، کشف استعدادهای جدید در بین جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف بازیگری، نویسندگی، کارگردانی است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد تعامل و هماهنگی و ارتباط مطلوب بین هنرمندان شهرستان و استان برشمرد وافزود: جشنواره عاملی برای ارتقای تجربیات هنری و تلاش برای خلق و تولید آثار هنری و ایجاد انگیزه بین هنرمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم بیان کرد: هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان دیلم در جهت برگزاری این جشنواره بوجود آمده است و با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه در دیلم برگزار خواهد شد.

 محنایی ادامه داد: این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن نمایشی شهرستان وانجمن  نمایشی استان بوشهر، با مشارکت شهرداری و شورای شهر و جمعی از خیرین و نیکوکاران دریادل و اداره گمرک و تعاونی لنجداران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران