در حال بارگذاری ...

نشست هم اندیشی تئاتر آبپخش برگزار شد

نشست انجمن هنرهای نمایشی شهر آبپخش با سرپرست های گروه های هنری فعال شهر آبپخش با حضور پیشکسوتان عرصه هنر تئاتر انجام شد.

به گزارش تئاتر بوشهر در این نشست که شنبه هشتم تیرماه 98 برگزار شد، کوشیار یزدانی از گروه هنری «سورنا»، جعفر کازرونی از گروه هنری «ندای هنر آبپخش»، داوود جان‌امیری از گروه هنری «آریا»، جواد فروزش از گروه هنری «اهورا» ، حسن بحرانی و باقر کازرونی از گروه هنری «نافع» و تنی چند از پیشکسوتان این شهر همچون نورالله حاجی پور ، عبدالحسین شریفی و عبدالخالق درخشان حضور داشتند.

مسئول انجمن نمایش آبپخش ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و خیر مقدم به مسئولان گروه‌های هنری گفت: انجمن نمایش هیچ وقت حرکتی نمی‌تواند انجام دهد جز با حضور اعضا و گروه های هنری خود و هیچ هدفی تحقق پیدا نخواهد کرد جز حرکت جمعی به سمت آن هدف‌.

علی سعادت افزود: تئاتر آبپخش از نظر کیفیت ارتقا یافته است و این مهم را مدیون فرا‌گیری هنر تئاتر به صورت آکادمی توسط برخی هنرمندان و تجارب غنی بزرگان اهل هنر تئاتر است که توانسته نمایش‌های قابل قبولی به روی صحنه ببرد.

سعادت گفت: تمام تلاش انجمن در برنامه‌های پیش رو بر این است که توجه شایانی به بحث جذب و آموزش کند تا گروه‌های هنری انرژی خود را در دیگر کار‌های خود خرج کنند و دیگر نبود بازیگر برای این هنرمندان آزار‌دهنده نباشد‌.

وی همچنین عنوان کرد: باید اهمیت آموزش در گروه‌ها اول در ذهن و تفکر سرپرست گروه‌ها نهادینه شود تا تمام اعضای گروه خود را به اهمیت آموزش آگاه کنند‌.

مسئول انجمن نمایش آبپخش در پایان از بزرگان عرصه تئاتر شهر خواست تا حضور خود را در کنار نسل امروز حفظ کنند.

در ادامه این نشست، هنرمندان دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای پیشبرد و بهبود وضعیت تئاتر در این شهر بیان کردند.




نظرات کاربران