در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان:

حمایت خود را جهت تاسیس یک جشنواره در آبپخش اعلام می‌دارم

نشست مسئول انجمن هنر‌های نمایشی شهر آبپخش با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان، ۲۲تیرماه ۹۸ برگزار شد. در این نشست شنانپور قول مساعد داد تا از این انجمن، جهت تاسیس یک جشنواره حمایت کند.

به گزارش تئاتر بوشهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان اجرای برنامه‌های آینده انجمن نمایش آبپخش و نیز پیگیری مبحث آموزش را یکی از اولویت‌های پیشرفت و بازگرداندن هنر تئاتر این شهر به دوران طلایی گذشته دانسته و گفت: در این ارتباط با تمام توان پشتیبان شما در امور هستیم.

شنانپور، برقراری آموزش را به صورت دائمی و پیوسته مورد تاکید قرار داده و افزود: حمایت خود را جهت تاسیس یک جشنواره در آبپخش اعلام می‌دارم.

وی همچنین یادآور شد: تمامی نواقص سالن مجتمع را انعکاس داده‌ام و با تمام توان به دنبال تجهیز سالن و اتاق نور و دیگر مکان‌های مجتمع هستم‌.

مسئول انجمن نمایش آبپخش نیز ضمن تشکر از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد دشتستان از هنر تئاتر گفت: امروز وقت ورود نسل جدیدی به تئاتر آبپخش است و این، تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی است.

سعادت در ادامه افزود: با همکاری انجمن نمایش استان و رویکرد شما به این عرصه، آینده تئاتر شهر آبپخش را روشن خواهیم دید.

وی همچنین گفت: مجتمع فرهنگی هنری باید فعال‌تر از امروز شود‌. گرد همایی، برگزاری کارگاه، اجرا های متعدد گروه‌ها و... باعث افزایش میل خانوده ها جهت هدایت فرزندان خود به چنین محفل هایی می‌شود. اهمیت به مدارس را در رأس هرم فعالیت‌های انجمن نمایش آبپخش می‌بینم و در این راستا در ایام بازگشایی مدارس، برنامه‌هایی را نیز در نظر داریم.

سعادت در پایان تاکید کرد: وجود یک جشنواره تئاتر در آبپخش می‌تواند حکم یک سکوی پرتاب را برای هنر و فرهنگ مردم شهر آبپخش دداشته باشد.

یادآور می‌شود در این جلسه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان قول داد تا یک نشست هم‌اندیشی را که با حضور هنرمندان شهر آبپخش برگزار خواهد شد، در آینده‌ نزدیک، تدارک ببیند.




نظرات کاربران