در حال بارگذاری ...

ساخت یک پلاتو و برگزاری یک جشنواره در آبپخش

جلسه مشترک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون هنری، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، رئیس شورای شهر آبپخش، سعادت مسئول انجمن نمایش آبپخش، و جواد متین عضو هیئت رئیسه انجمن استان و کازرونی از هنرمندان تئاتر آبپخش، یکشنبه گذشته در دفتر مدیر کل ارشاد برگزار شد.

به گزارش تئاتر بوشهر، در این نشست که پیش از این درباره 2 موضوع مطالعات و پیش زمینه‌ها صورت گرفته بود‌، جمع بندی به عمل آمد و مقرر شد دو اتفاق مهم تئاتری در آبپخش به وقوع پیوندد.

ساخت یک پلاتو در محل مجتمع فرهنگی هنری این شهر با ظرفیت ۱۲۰ نفر  و برگزاری جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی استان(که به مرور گستره  برگزاری آن فرااستانی خواهد شد.) از جمله  مصوبات این نشست بود.

در این نشست، عباسی رئیس شورای آب پخش وعده داد که این دو مهم را برای هنرمندان تئاتر آن منطقه عملی کند.

یاراحمدی نیز در این نشست، ضمن ابراز قدردانی از پیگیری‌های مجدانه سعادت مسئول انجمن آبپخش، گفت: در چند ماه گذشته مهندس عباسی شخصا خود پیگیر این پروژه‌ها بوده و امیدوارم با حضور ایشان و تلاش‌های مستمر در حوزه فرهنگ و هنر شاهد اتفاقات خوب برای تئاتر آبپخش باشیم.

فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز ضمن ابراز تشکر و قدردانی از مهندس عباسی و سعادت اشاره کرد: اداره کل ارشاد، در این2 پروژه شما را همراهی و ابراز امیدواری کرد حرکت شورای شهر آبپخش الگوی شایسته‌ای برای سایر شوراهای استان باشد.




نظرات کاربران