در حال بارگذاری ...

نقشه پلاتو جدید مجموعه تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری بوشهر آماده شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: نقشه جدید و نهایی پلاتو مجموعه تئاتر بوشهر واقع در مجتمع فرهنگی هنری آماده شده است.

به گزارش ایران تئاتر از بوشهر، جهانشیر یاراحمدی در این باره می‌گوید: در چند سال گذشته ، به طور مستمر پیگیر تبدیل سالن روباز مجتمع فرهنگی هنری که عملا در طول بیست سال عمرش، کمترین استفاده نمایشی از آن کرده‌ایم به یک سالن سربسته که بتواند در تمام طول سال و در فصول مختلف مورد استفاده قرار گیرد، بودیم. اخیرا با پیگیری، حمایت و مساعدت معاون عمرانی استانداری و با تعیین پیمانکار برای به سرانجام رساندن این پروژه‌، نقشه و طرح جدیدی برای این سالن طراحی شد.

یاراحمدی درباره سالن گفت: این سالن در واقع پلاتو بزرگی خواهد بود با گنجایش تقریبی سیصد نفر. پیگیری‌های ما در انجمن به پایان رسیده و از اینجا به بعد باید روال اداری آن طی شود که واحد عمرانی اداره کل ارشاد این وظیفه را بر عهده دارد.

وی همچنین عنوان کرد: یکی از پیمانکاران بنام استان که خود اهل فرهنگ و هنر است برای این پروژه انتخاب شده و امیدوارم مراحل ساخت به‌زودی آغاز شود. امیدوارم ساخت این مجموعه بتواند به مسائل زیرساختی تئاتر استان کمک شایان توجهی بکند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان در پایان از همه کسانی که برای این مهم تلاش، همکاری و همراهی کردند سپاسگزاری کرد و گفت: امیدوارم این سالن در سال ۱۳۹۹ در اختیار هنرمندان تئاتر استان قرار گیرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران