در حال بارگذاری ...
هنرمند تئاتر معلولان استان بوشهر درگذشت

فرهاد فیاض‌بخش به دیدار حق شتافت

فرهاد فیاض‌بخش، هنرمند تئاتر معلولان استان بوشهر روز گذشته براثر سکته مغزی درگذشت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از بوشهر، خبر کوتاه، غم‌انگیز و شوک‌آور است. جامعه تئاتری و به ویژه هنرمندان تئاتر معلولان بوشهر از روز گذشته، ناباورانه به سوگ فرهاد فیاض‌بخش هنرمند نام‌آشنای تئاتر نشسته‌اند.

فیاض‌بخش متولد ۱۳۶۲ لیسانس سینما و دانشجوی فوق‌لیسانس ادبیات نمایشی بود. او دبیر هفتمین تئاتر منطقه‌ای معلولان خلیج فارس و دارای هشت مقام اول طراحی نور و صحنه در جشنواره تئاتر معلولین بود و سابقه حضور متوالی در چندین دوره جشنواره تئاتر معلولین استانی،منطقه‌ای و بین‌المللی،کسب مقام برتر طراحی نور در جشنواره‌های منطقه‌ای و بین‌المللی معلولین را نیز دارد.

از دیگر فعالیت‌های فیاض‌بخش:

حضور در جشنواره تئاتر زائر،حضور در جشنواره تئاتر دفاع مقدس و تئاتر دینی خارگ و کسب مقام برتر طراحی صحنه و بازی برای نمایش دوگ،حضور در جشنواره سراسری سوره،حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم شهر،تولید سه فیلم مستند و پخش از شبکه مستند سیما،نفر سوم جشنواره فیلم محیط‌زیست،حضور در جشنواره فیلم سبز،مدرس یک دوره عکاسی در دانشگاه فرهنگیان

فرهاد فیاض‌بخش جزء ده فیلمساز برتر سازمان بسیج هنرمندان کشور و چندین سال متوالی مسئولیت واحد فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر را هم برعهده داشته‌ است.

پیکر این هنرمند روز دوشنبه سیزده دی‌ماه ۱۴۰۰ در قطعه هنرمندان بهشت صادق بوشهر به حاک سپرده می‌شود.




نظرات کاربران