در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه

هیأت داوران جشنواره ملی نمایشنامه نویسی شهر خورشید معرفی شد

دبیر نخستین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی شهر خورشید طی احکامی جداگانه، غلامحسین دریانورد، سیروس همتی و ابوذر مختارزاده را به عنوان داوران این جشنواره منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از بوشهر، محمد فخرایی مطلق با اعلام این خبر از معرفی کاندیداهای این جشنواره در آینده نزدیک خبر داد و اعضای هیئت داوران این جشنواره را به شرح زیر معرفی کرد:

غلامحسین دریانورد متولد 1342 بندر گناوه، فوق لیسانس ادبیات نمایشی دانشگاه تهران و مدیر مسئول انتشارات دریانورد (با سابقه هجده سال و بیش از صد و شصت کتاب منتشره ) است. او بیش از چهل سال است که در گستره فرهنگی هنری و روابط عمومی فعالیت رسمی دارد، وی نمایشنامه نویس، فیلمنامه نویس، ناشر، پژوهشگر، عکاس و شاعر مطرح استان بوشهر و کشور است.

سیروس همتی؛ متولد 1351شهر تهران. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان، نویسنده، طراح صحنه و مدرس بازیگری مطرح در سطح ملی و فارغ‌التحصیل دانشگاه تربیت معلم در رشته کارشناسی ریاضی است. وی دارای نشان درجه دو هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

رضا مختارزاده؛ متولد 1363 بندر دیّر. بازیگر، نمایشنامه نویس، طراح و کارگردان مطرح تئاتر استان بوشهر و کشور بوده و در مقاطع کاردانی کتابداری و کارشناس ارشد ادبیات نمایشی تحصیلات خود را به پایان رسانده و فعالیت‌های هنری خود را از سال 1379 آغاز کرده است.




نظرات کاربران