در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان و مسئولان

گرامیداشت هنرمند فقید تئاتر جزیره خارگ

مراسم گرامیداشت عطیه تمیمی هنرمند فقید تئاتر جزیره خارگ ،با حضور هنرمندان ،رئیس و اعضای شورای شهر ، مسئولین خدمات اجتماعی و امور فرهنگی شرکت پایانه ها عصر روز چهارشنبه ۲۴ اسفندماه در سالن سینما صدف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در بوشهر،  در آغاز این برنامه جهانشیر یاراحمدی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن تسلیت مجدد به خانواده تمیمی و اهالی فرهنگ و هنر جزیره ، به فقدان از دست دادن یکی از جوانان با استعداد تئاتری استان اشاره کرد و از طرف جامعه تئاتری استان یادداشتی را خطاب به خانواده تمیمی و همه بازماندگان قرائت کرد .
یاراحمدی در پایان از انجمن هنرهای نمایشی جزیره و هنرمندان تئاتر به پاس برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.
 
پخش ویدئویی از همکاران و هنرمندان جزیره پیرامون زنده یاد عطیه تمیمی بخش دیگری از این مراسم بود.
 
عبد بناری هنرمند شناخته شده جزیره ؛ با بیان خاطرات سفر به جشنواره های مختلف فضای  سنگین مجلس را تلطیف کرد. 
 
 نایب رییس شورای شهر دیگر سخنران برنامه بود که از طرف شورا به خانواده تمیمی و جامعه تئاتر جزیره تسلیت گفت .
 
در ادامه برنامه، لوح های یادمان از طرف انجمن هنرهای نمایشی استان، انجمن جزیره خارگ و هنرمندان تئاتر با دست‌های جهانشیر یاراحمدی، عبد بناری و حسین اسدی به عاطفه تمیمی به نمایندگی از خانواده اهدا شد.
 
اصغر صالحی پیشکسوت تئاتر جزیره خارگ نیز در سخنانی کوتاه یاد این هنرمند فقید را گرامیداشت و گفت: امروز هم احساس کردم که هنرمندان تئاتر جزیره خارگ یک خانواده اند.  این همه تلاش در برگزاری خودجوش این مراسم و احساس و اشک‌های آنها نشانه این موضوع است.
 
بخش پایانی این مراسم نمایشنامه خوانی «به مرور زمان» به کارگردانی حسین اسدی بود . به مرور زمان آخرین نمایشی بود که زنده یاد تمیمی در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان بازی کرده بود. این برنامه به شکل ترکیبی انجام شد .برخی صحنه ها را بازیگران روی صحنه خوانش میکردند و ادامه ش بخشی از اجرا را روی پرده به نمایش می گذاشتند.اتفاقی که به دلیل بازی عطیه تمیمی بسیار تاثیر گذار بود.
 
در پایان این مراسم انجمن هنرهای نمایشی استان و جزیره خارگ از انبوه حضار شرکت کننده به ویژه مدیران و مسئولینی که در جلسه حضور داشتند تشکر و قدردانی به عمل آوردند.  
عطیه تمیمی ، دی ماه ۱۴۰۱ پس از یک حادثه رانندگی چشم از جهان فروبست.




نظرات کاربران