در حال بارگذاری ...

صدور مجوز ۲۴ گروه نمایشی در بوشهر

این مجوزها با پیگیری‌های مستمر و با همکاری و هماهنگی تئاتر شهرستان‌ها و دیگر عوامل در دفتر ثبت گروه‌های نمایشی، صادر شده است و در آئین گشایش جشنواره تئاتر فجر استانی در بوشهر به گروه‌های نمایشی مورد نظر داده می‌شود.

 ۲۴ گروه نمایش در بوشهر مجوز گرفتند.

 به گزارش ایران تئاتر از بوشهر، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: این مجوزها با پیگیری‌های مستمر و با همکاری و هماهنگی تئاتر شهرستان‌ها و دیگر عوامل در دفتر ثبت گروه‌های نمایشی، صادر شده است و در آئین گشایش جشنواره تئاتر فجر استانی در بوشهر به گروه‌های نمایشی مورد نظر داده می‌شود.

جهانشیر یاراحمدی در ادامه افزود: در مرحله نخست از استان بوشهر پنج گروه نمایشی به ثبت رسید و در تابستان امسال، دو پرونده جامانده از دوره قبل را نیز به سرانجام رساندیم و موفق به دریافت مجوز شدند.

وی همچنین یادآور شد: گروه‌های تئاتری استان بوشهر از نخستین گروه‌هایی هستند که در مرحله جدید ثبت گروه‌های نمایشی در کشور مجوز دریافت می‌کنند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره  تئاتر فجر استانی بوشهر، گفت: تعداد گروه‌های ثبت شده تئاتر استان به ۳۱ گروه رسیده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر با بیان این‌که بوشهر نخستین استانی است که انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی را در کشور برگزار می‌کند، اظهار داشت: انتخابات دو انجمن نمایش شهرستان‌هایی که بیش از پنج گروه نمایشی دارند، بهمن‌ماه امسال طبق آئین‎نامه جدید انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود و همچنین اسفندماه سال‌جاری، انتخابات هیات مدیره انجمن نمایش استان بوشهر با مشارکت گروه‌های ثبت‌شده در طرح استقرار گروه‌های نمایشی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران