در حال بارگذاری ...

«تاریک ماریک در شهر روشن» در بوشهر به صحنه رفت

موضوع نمایش و پیام آن در خصوص ترویج فرهنگ الگوی مصرف است و می‌تواند علاوه بر آموزش و آگاهی‌بخشی در این خصوص، لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان در پی داشته باشد.

نمایش عروسکی «تاریک ماریک در شهر روشن»  10 شب در سینما تئاتر کانون استان اجرا می شود.

به گزارش تئاتر بوشهر،این نمایش از تاریخ 26 دی‌ماه تا یکم بهمن‌ماه در سه نوبت، ویژه مدارس اجرا شد و از اول تا دهم بهمن‌ماه همه روزه ساعت 18 ویژه عموم در حال اجرا است.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، موضوع نمایش و پیام آن در خصوص ترویج فرهنگ الگوی مصرف است و می‌تواند علاوه بر آموزش و آگاهی‌بخشی در این خصوص، لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان در پی داشته باشد.

زهره عالی‌نسب ضمن ابراز خوشحالی از استقبال پرشور کودکان افزود: در ادامه‌ اجرای این نمایش عروسکی، در ایام دهه‌ مبارک فجر نیز با اجرای جنگ شادی در سالن سینماکانون و نمایش عروسکی، میزبان کودکان و نوجوانان در سالن مرکز شماره دو بوشهر هستیم.

درنا همتی، مارال ایزد‌بخش، مینا خواجه‌زاده و زهرا جهان‌افروزیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. نویسندگی این اثر را زهرا جهان‌افروزیان و آهنگسازی آن را حمید‌رضا پولادی بر عهده دارند .

لازم به یادآوری است، این نمایش از تولیدات کانون استان و با تعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ویژه کودکان و نوجوانان در سینما تئاتر کانون اجرا می شود.

علاقمندان می‌توانندبرای تهیه بلیط به وب سایت  www.belitbox.com مراجعه نمایند.




نظرات کاربران