در حال بارگذاری ...
با رای تماشاگران بوشهری

«متاستاز» برگزیده جشنواره تئاتر فجر استانی شد

کمیته ارزیابی این جشنواره در بوشهر پس از جمع‌آوری آرا تماشاگران، به تحلیل آماری داده‌ها پرداخته و سه نمایش برگزیده جشنواره از نگاه تماشاگران را معرفی کرد.

به گزارش تئاتر بوشهر، رئیس انجمن نمایش استان بوشهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر فجر استانی در بوشهر که از ۲۲ تا ۲۵ دی‌ماه در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد، گفت: کمیته ارزیابی این جشنواره در بوشهر پس از جمع‌آوری آرا تماشاگران، به تحلیل آماری داده‌ها پرداخته و سه نمایش برگزیده جشنواره از نگاه تماشاگران را معرفی کرد.

جهانشیر یاراحمدی از استقبال خوب و بی‌نظیر تماشاگران از نمایش‌های اجراشده در بوشهر خبر داد و افزود: در این نظرسنجی نمایش «متاستاز» اثر علی‌اصغر دشتی در رتبه نخست قرار گرفت.

یاراحمدی گفت: نمایش «متاستاز» به بررسی تأثیر بیماری سرطان بر روحیه و عواطف همپایان (مراقبین و کسانی که از بیمار پرستاری می‌کنند) بیماران در اجتماع می‌پردازد.

به گفته یاراحمدی نمایش «سرگیجه» به کارگردانی پویا صادقی و ایمان صیاد برهانی در این نظرسنجی در رتبه دوم قرار گرفت و نمایشی که از نگاه تماشاگران در جایگاه سوم قرار دارد، «هفت‌خوان هملت» به کارگردانی محمدجواد سجادی بود که برگزیده جشنواره فجر استانی اصفهان است.

یاراحمدی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار ایران تئاتر در بوشهر گفت: انتخابات اعضای هیات‌ مدیره انجمن هنرهای نمایشی با حضور گروه‌های نمایشی که در بوشهر پروانه فعالیت دارند، اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. استان بوشهر اولین استانی است که در بهمن‌ماه انتخابات انجمن نمایش شهرستان‌ها و در اسفندماه انتخابات اعضای هیات ‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان را برگزار می‌کند.




نظرات کاربران