در حال بارگذاری ...
در هفته دولت انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از تماشاخانه تئاتر گناوه با ظرفیت 150 نفر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه گفت: پلاتو این شهرستان با مساحت داخلی یکصد مترمربع و ظرفیت ۱۵۰ نفر در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش تئاتر بوشهر، علیرضا سبحانی با بیان این‌که این پروژه از پروژه‌هایی است که در دولت قبل کلنگ‌زنی و رها شده بود افزود: در دولت یازدهم و از 2 سال پیش با گرفتن اعتبارات لازم جهت ساخت، تکمیل و تجهیز این پلاتو، شروع به ساخت کردیم.

سبحانی در ادامه گفت: این پلاتو در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس واقع شده و هم‌اکنون در مرحله انجام فضاسازی اطراف آن هستیم و ان‌شالله در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه در ادامه عنوان داشت: پیش از این گروه‌های تئاتری برای تمرین و یا اجرای آثار نمایشی خود از یک پلاتو قدیمی کوچک و نیز تالار هنر و... استفاده می‌کردند که با افتتاح و بهره‌برداری این پلاتو بخشی از مشکلاتی که آنها برای تمرین و اجرا متحمل می‌شدند، مرتفع خواهد شد.

سبحانی در پایان با بیان این‌که شهرستان گناوه یکی از مناطق فعال و پیشتاز هنر تئاتر در استان است، گفت: جای خالی یک پلاتو با استاندارد‌های مشخص‌ و ویژه برای اجرای نمایش‌ها و استفاده گروه‌های نمایشی بسیار ضروری می‌نمود و این مساله از جمله دغدغه‌های مسوولان و فعالان فرهنگی و هنری بود. بنابراین با همت مسوولان در دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.




نظرات کاربران