در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان:

سومین پلاتوی مجموعه تئاتر شهر بوشهر ساخته می‌شود

در آیین اردیبهشت تئاتر بوشهر که یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در تالار اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان خود به صورت گذرا اشاره به ساخت یک پلاتو در مجموعه تئاتر شهر بوشهر کرد.

به گزارش تئاتر بوشهر، به همین منظور از جهانشیر یاراحمدی‌، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان این خبر را که اتفاق خوبی برای جامعه تئاتریست، پیگیری کردیم:

یاراحمدی گفت: «حدود هفت ماه پیش، طرحی را با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذاشتیم مبنی بر احداث یک پلاتو جدید در مجموعه تئاتر شهر بوشهر. ایشان هم موافقت کرد و دستور پیگیری داد تا شرایط از طریق فنی بررسی شود که در صورت عدم بروز مشکل از نظر ساختمانی این اتفاق انجام شود. در واقع طرح ما این بود که بخشی از ساختمان فعلی مجموعه تئاتر شهر را تغییر کاربری دهیم و با توجه به اتاقهای جانبی یک مجموعه خوب از دل آن در آید که هم سالن اجرا باشد، هم رختکن، هم اتاق فرمان و اتاق گریم و....

بخش اولیه پیگیریها مثبت بود، تنها یک آزمایش دیگر باقی مانده که آزمایش میزان باربری کف سالن است که با توجه به اینکه در طبقه اول است، انجام آن ضروریست.»

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در ادامه افزود: «به محض اعلام این نتیجه که امیدوارم مثبت باشد کار آغاز خواهد شد.»

جهانشیر یاراحمدی در مورد این پلاتو گفت: قطعا پلاتو بزرگی نخواهد بود، احتمالا با ظرفیت پنجاه تا شصت نفر. علاوه بر این در حوزه بودجه نیز هیچ بودجه‌ای به آن اختصاص داده نشده‌، با توجه به اینکه این طرح در اواسط سال مطرح شده، ولی با این حال انجمن و مجموعه تئاتر شهر تلاش خواهد کرد این مهم را انجام دهد. مطمئن هستم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، خانم دکتر ماحوزی نیز ما را همراهی خواهد کرد»

یاراحمدی در ادامه افزود: «ناگفته نماند اولویت اول انجمن استان در سال 96، تغییر صندلیهای پلاتو صغیری و امیری هست که بخش مهمی از آن در حوزه اداری انجام شده و بزودی خبرهای خوبی به جامعه تئاتر استان خواهیم داد.»

 




نظرات کاربران